• მთავარი
  • ჟურნალი
  • ტექსტი
    • რეცენზია
    • რევიუ
    • ესსე
    • თარგმანი
    • ინტერვიუ
    • სიახლე
    • რუბრიკა — მიზანსცენა
  • თეორია
  • ქართული კინო
  • ბლოგი
  • სხვა
    • ფესტივალები
    • ფოტოგრაფია
    • YOUTUBE
Contributors
CinExpress
ალექსანდრე გაბელია
გიორგი ჯავახიშვილი
ლიკა გლურჯიძე
ნინი შველიძე
  • ჩვენ შესახებ
6K Likes
525 Followers
135 Subscribers
Cinexpress Cinexpress
Cinexpress Cinexpress
  • მთავარი
  • ჟურნალი
  • ტექსტი
    • რეცენზია
    • რევიუ
    • ესსე
    • თარგმანი
    • ინტერვიუ
    • სიახლე
    • რუბრიკა — მიზანსცენა
  • თეორია
  • ქართული კინო
  • ბლოგი
  • სხვა
    • ფესტივალები
    • ფოტოგრაფია
    • YOUTUBE

Recent posts

ბლოგი

სტატიის ნახვა
  • რეცენზია

ანჟელიკას უცნაური საქმე

  • ივლისი 21, 2019
  • CinExpress
ისააკი – ებრაელი ფოტოგრაფი და რიგითი ემიგრანტი პორტუგალიის პატარა ქალაქში თავს ამოყოფს ძალიან უცნაურ გარემოებაში და ხდება საკუთარი გარდაცვალების მომსწრე. უძრავი კამერით პატარა მუქ ოთახში მაყურებელი ხედავს იმედგაცრუებულ ექიმსა და…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • Great Movies
  • რეცენზია

კაპიტალური პარაზიტები

  • ივლისი 16, 2019
  • CinExpress
ლიბერალიზმისა და ზოგადად, თანამედროვე დასავლური წესრიგის ფუძემდებელ ინგლისელ განმანათლებელ ჯონ ლოკს ერთი ძალზედ უჩვეულო აზრი ეკუთვნის, რომ ადამიანის ვერც ერთი ბუნებითი უფლება ვერ განხორციელდება, თუკი მას არ ექნება მთავარი –…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • Great Movies
  • რეცენზია

რეცენზია: “პარაზიტი”

  • ივლისი 11, 2019
  • გიორგი ჯავახიშვილი
ავტორი: გიორგი ჯავახიშვილი 2018 წლის კანის კინოფესტივალზე „პალმის რტო“ წილად ხვდა იაპონელ რეჟისორს, ჰირუკაძუ კორეედას. ფილმში წვრილმანი მძარცველები, რეჟისორი თანამედროვე იაპონიის დაბალი ფენის საზოგადოების ყოველდღიურ ცხოვრებას, „ყველაზე იაპონელი რეჟისორის“, იასუძირო ოძუსათვის…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • რეცენზია
  • ქართული კინო

8 წუთიანი რეკლამა

  • ივლისი 4, 2019
  • CinExpress
“გენიალური ფინალი აქვს”, “ძალიან მაგრად სრულდება”, “საყვარელი დასასრული აქვს”, “უძლიერესი ფილმია”, “აი ფინალმა დაგლიჯა”… არ წყდება მსგავსი შეფასებები. თითქმის ყველა აღნიშნავს მის დასასრულს და ამავდროულად არ სრულდება ფილმის წარმატება მსოფლიოს…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • რეცენზია
  • ქართული კინო

მარტოობის პოეზია ანემიურ საქართველოში

  • ივლისი 1, 2019
  • CinExpress
ავტორი: დავით დავითიანი XIII გაუსწარ ყველა განშორებას, ისე ვით ზამთარს უკვე გალეულს, რადგან ამდენ პირქუშ ზამთარში ერთია ისე უზამთრესი, რომ თუ გადარჩი, ეგ შენი გული დაძლევს შემდეგ ყოველგვარ ავდარს. ევრიდიკეში…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • რეცენზია

გაუჩინარების ხელოვნება

  • ივნისი 19, 2019
  • ლიკა გლურჯიძე
ავტორი: ლიკა გლურჯიძე გაქცევა საკუთარი ბიოგრაფიიდან – პროტესტის უკიდურესი ფორმა და ერთგვარი შესაძლებლობაა, რომელზეც, ალბათ, ბევრს უფიქრია. ამ იდეით შეპყრობილიც ყოფილა არაერთი ავტორი, მაგალითად ლევ ტოლსტოი, რომელმაც ჯერ თავის პერსონაჟს…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • თარგმანი
  • ინტერვიუ

ინტერვიუ იშტვან საბოსთან

  • ივნისი 18, 2019
  • CinExpress
ესაუბრა ნაუმ კლეიმანი თარგმნა ანი მესხიშვილმა ყველაზე მშვენიერი პეიზაჟი მსოფლიოში – ადამიანის სახეა უნგრული კინო მსოფლიო აღიარებას იშტვან საბოს უმადლის. და საქმე „ოსკარში“ არაა, რომელიც 38 წლის წინ მისმა ყველაზე…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • ესსე

ბავშვები – დავიწყებული სიზმრები

  • ივნისი 15, 2019
  • ნინი შველიძე
ავტორი: ნინი შველიძე თითქმის 40,000 წლის წინ დედამიწის ერთ-ერთი პირველი „კადრზე მონადირე“ შოვეს გამოქვაბულში მეხსიერების „მაგნიტურ ფირს“  ჩართავს. ამ ფირის პირველ კადრს მომავლის ადამიანი მხოლოდ საუკუნეების შემდეგ, მეოცე საუკუნის მიწურულს (1994წ)…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • რეცენზია
  • ქართული კინო

„დედე“-დან „ნამე“-მდე – თანამედროვე ქართული კინოს 188 წუთი

  • ივნისი 13, 2019
  • გიორგი ჯავახიშვილი
ავტორი: გიორგი ჯავახიშვილი შარშან, კინემატოგრაფისტთა სპეციალურმა ჯგუფმა “ოსკარზე” წარსადგენად საქართველოდან ზაზა ხალვაშის ფილმი „ნამე“ აარჩია. ცოტა ხანში ცნობილი გახდა, რომ „ნამე“ “ოსკარისათვის” ბრძოლას გამოეთიშა, რასაც მალევე მოჰყვა რეაქციაც – ანონიმური…
სტატიის ნახვა
გაზიარება
სტატიის ნახვა
  • თარგმანი
  • ინტერვიუ

ინტერვიუ კანის კინოფესტივალის გამარჯვებულ ჯუნ-ჰო ბონგთან

  • ივნისი 11, 2019
  • ალექსანდრე გაბელია
თარგმანი: ალექსანდრე გაბელია   ჯუნ-ჰო ბონგის ახალი ფილმის გამოსვლა ყოველთვის საგანგებო მოვლენაა, მაგრამ  კანში გამართული  „პარაზიტის” პრემიერა განსაკუთრებული მოლოდინის საბაბი ხდება. ბოლო ათწლეულის განმავლობაში იგი მუშაობდა ისეთ საერთაშორისო მნიშვნელობის მხატვრულ…
სტატიის ნახვა
გაზიარება

პოსტების ნავიგაცია

Previous 1 … 18 19 20 21 Next
Cinexpress
კინემატოგრაფიული პლატფორმა

ჩაწერეთ სიტყვა და დააჭირეთ Enter-ს